Mi könyvelhető el reprezentációs költség címen?

Reklámajándék

A kisvállalkozások hazánkban nincsenek irigylésre méltó helyzetben. Általában kevés emberrel dolgoznak, így mindenkinek jut feladat bőven. A kevésbé testhezálló feladatokat is a leggyakrabban maguk végzik annak tudatában, hogy a bevételt a legoptimálisabban tudják beosztani.

A reprezentációs költség marketingcélokra is használható, ami minden cég életében elengedhetetlen. Szerencsére ezen költségek legtöbbje elkönyvelhető. Ugyanis a reprezentációs költség a bevétel függvényében elkönyvelhető.

Mivel a jogszabályok folyamatosan változnak, érdemes követni azokat, de ez a könyvelők dolga, valamint az is, hogy erről a cégvezetőket értesítsék. A különféle reklámra költött összegek hozadéka nem mindig számszerűsíthető.

Figyelni kell arra, hogy mi az, ami tényleg hasznot hoz. Teljesen mindegy, hogy ez milyen formában valósul meg. Nem véletlen a világ nagy és ismert cégei még mindig hirdetnek. Ha nem tennék, valószínűleg csökkenne a vásárlási kedv irántuk. Tehát fontos, hogy a reprezentációs költség célirányos befektetés legyen.